Koristi lastnega spletnega mesta

Koristi lastnega spletnega mesta vsekakor odtehtajo dodatno delo in investicijo, ki jo pomenijo. V prispevku razdelim vse koristi na 3 kategorije. Preberi, če te zanima, katere so glavne koristi lastne spletne strani.
koristi-lastnega-spletnega-mesta-baza-znanja-natasa-kukovic
    Koristi lastnega spletnega mesta se raztezajo preko vseh področij delovanja vsakega podjetja. Vendar le v primerih, ko je spletna stran izdelana profesionalno, tehnično ustrezno in hkrati z mislijo nate in na tvojo idealno stranko!

    V takem primeru je spletna stran praktično tvoj najboljši poslovni asistent in hkrati še najuspešnejši prodajni medij.

    Ne glede na to, kako spletno stran uporabljamo je še nekaj zunanjih faktorjev, ki jih je dobro upoštevati, ko kolebaš med tem, ali imeti lastno spletno stran ali ne. 

    Spletna stran nikakor ni namenjena le prodaji, namenjena je tudi tvoji celoviti predstavitvi. Glede tega, kakšna celovita predstavitev je najboljša zate se seveda lahko pogovoriva osebno, na tem mestu pa želim izpostaviti vse koristi lastnega spletnega mesta, ne glede na to, ali je vključena tudi spletna trgovina, ali ne.

    Pogosto slišim izgovor: "ne potrebujem spletne strani, ker že zelo dobro delam na socialnih omrežjih". V prihodnjih vrsticah bom razbila tudi ta popularen mit.
    Koristi lastne spletne strani sem strnila v 3 kategorije:
    Koristi delovnega procesa,
    Koristi kredibilnosti,
    Finančne koristi,
    koristi-lastne-spletne-strani-baza-znanja-natasa-kukovic

    Koristi lastnega spletnega mesta - delovni proces

    Ko je spletna stran zastavljena tako, kot je prav, lahko prinese v vsakodnevni delovni proces cel kup olajšanja. Ravno to olajšanje je tisto, na kar ciljam jaz , ko izdelujem spletne strani. Verjamem, da je to olajšanje vsakdana tisto, kar je tudi najpomembnejše. Pri nas malih podjetnikih je namreč ravno prihranek časa, mogoče celo prihranek nekih nepotrebnih postopkov nekaj, kar najbolj potrebujemo. 

    Celovita predstavitev na enem mestu

    Lastno spletno mesto te na enem mestu predstavi v CELOTI. V tem je ravno pomanjkljivost vseh ostalih možnosti na spletu, ki jih imaš za predstavitev. S tem ciljam predvsem na socialna omrežja. 
    Največja pomanjkljivost socialnih omrežij, na katera se tako zelo zanašamo zadnja leta, je to, da tam tvoje stranke ves čas prejemajo le delčke tvoje celotne podobe. Le delčke informacij o tebi. Zato te sledilci nikakor ne morejo v kratkem času resnično dobro spoznati. In pot do uspeha na socialnih omrežjih je zelo dolga, če se ne poslužuješ zelo dragega oglaševanja. In stroški takega oglaševanja hitro presežejo ceno celotne spletne strani. Ta je lahko z nekaj truda in časa narejena tako dobro, da te bodo ljudje našli tudi brez oglaševanja. Predvsem pa ti spletna stran daje mesto, kamor lahko usmeriš svoje sledilce in jim tam podaš vse možne informacije, ki jih potrebujejo, da lahko od tebe kupijo izdelek oz. te najamejo za izvedbo tvojih storitev.
    Si vedela, da tvoje vsakodnevne objave na socialnih omrežjih vidi največ 4 % tvojih sledilcev?

    Zmanjšanje števila zasebnih sporočil na socialnih omrežjih

    Problem socialnih omrežij, ki sem ga izpostavila v prejšnji točki nas pripelje do naslednjega problema, ki tudi izvirajo iz nastopa brez lastnega mesta za celovito predstavitev. 

    Ko že pridobimo malenkost na ugledu, ko se potencialne stranke že pojavljajo in nastaja večja količina zanimanja za naše izdelke in/ali storitve, se kaj hitro zgodi, da nas ves čas čaka cela množica zasebnih sporočil na socialnih omrežjih.

    V prvi fazi si seveda vesela teh odzivov in si navdušena, ker so te ljudje zaznali. Ampak hitro lahko ugotoviš, da se vprašanja ves čas ponavljajo in ti ves čas daješ podobne odgovore na ta ista vprašanja. In zdi se ti, da si že ko neka izpeta pesem in na momente greš že sama sebi na živce. 

    Spletna stran ponuja na tem področju 2 rešitvi:
    koristi-lastnega-spletnega-mesta-baza-znanja-natasa-kukovic
    V osnovi prepreči večje število sporočil, ker bo več potencialnih strank že predhodno obiskalo tvojo spletno stran in tam dobilo vse potrebne informacije.
    Pri morebitnih vprašanjih imaš možnost enostavno posredovati povezavo do podstrani s potrebnimi informacijami, brez, da razlagaš na dolgo in široko vsaki stranki posebej sama. 

    Zbirka vsega znanja na enem mestu

    Na spletni strani imaš ves čas naloženo vso svoje znanje, vse svoje pisne materiale. Tako so točno tiste vsebine, ki želiš, dostopne tvojim strankam, če želiš, pa lahko dostop do vsebin poljubno tudi omejiš. Ampak vedno so ti te vsebine tam na voljo, da z njimi narediš vse, kar želiš. 

    Hitrejša in bolj kvalitetna izdelava novih pristajalnih strani

    Izraz pristajalne strani ali angleško "landing pages" ti je verjetno znan, če sedaj za predstavitev svojih produktov uporabljaš pristajalne strani v Mailchimpu, MailerLitu ali katerem koli drugem ponudbniku e-poštnega marketinga. Medtem, ko so ta orodja odlična za pošiljanje množičnega maila, je njihova vloga pri predstavljanju s pristajalnimi stranmi bolj klavrna. Te pristajalne strani so zelo omejene v dizajnu in funkcionalnosti in vsekakor ne morejo v celoti predstaviti tebe tako, kot si tega ti želiš. Čeprav so take pristajalne strani idealna rešitev na čistem začetku poslovanja, jih vsekakor ne priporočam kot dolgoročno rešitev. Osebno menim, da je nekje 1 leto neko obdobje, ko je takšno predstavljanje še sprejemljivo, potem pa ni več pričakovati rasti ali razvoja na tak način.
    Pristajalne strani, ki jih izdelaš na lastni spletni strani so tudi nekaj, kar boš ustvarila veliko hitreje, pa še dizajn bo vedno enak, skladen s tvojim celotnim brandom. Posamezne elemente strani lahko enostavno kopiraš iz prejšnjih pristajalnih strani, prilagodiš vsebino in fotografije in voila, pristajalna stran je narejena. 

    In še ena malenkost, mogoče tebi ne tako zelo pomembna: s pristajalno stranjo na lastni spletni strani se znebiš neugodnega URL naslova z nekimi naključnimi črkami in pridobiš opisni URL, ki ga sama oblikuješ. Ali ni lepše: https://intelectum.si/navigacija-do-prodaje-na-spletu/, kot https://mailchi.mp/jeh98weh/, kot ti ga recimo da Mailchimp? To dejansko lahko vpliva na zaupanje potencialnih strank v tvojo povezavo.

    Mesto za hrambo vseh mnenj strank

    Ena najboljših funkcij lastne spletne strani je, da lahko na 1 sami podstrani zbiraš prav vsa mnenja tvojih strank in jih imaš ves čas javno dostopna. To je nekaj kar najbolj prodaja, vsa ostala spletna orodja pa te pri predstavitvi le-teh omejujejo. 

    Koristi lastnega spletnega mesta - kredibilnost

    Hočeš ali nočeš, skozi leta se je ustvarilo nezavedno prepričanje, da je možno bolj zaupati podjetjem z lastno spletno stranjo. Slednja namreč že kaže na neko višjo stopnjo razvoja in obstoja. Kaže tudi na to, da se je podjetje pripravljeno jasno izpostaviti in si tako ne more privoščiti večjih nepravilnosti, ki bi negativno vplivale na njihovo poslovanje. 
    In kot sem že omenila - veliko pove tudi sam URL strani, ki vzbuja določeno mero zaupanja že v osnovi. Ko je obiskovalec enkrat že na tvoji spletni strani sicer ne igra velike vloge, igra pa vlogo v fazi, ko se potencialna stranka odloča, ali bo povezavo kliknila ali ne. 
    Dodatno kredibilnost daje tudi prisotnost podjetja na Googlu, za kar je spletna stran osnovni pogoj. Slednja se namreč poveže z orodjem, ki se mu reče Google Search Console, kjer spletno stran v iskalnik praktično vpišemo in omogočimo uporabnikom Googla, da te najdejo.

    Koristi lastnega spletnega mesta - finance

    Dejstvo je, da spletna stran predstavlja edino ali vsaj najboljšo možnost za vzpostavitev spletnega plačilnega procesorja. To je dobro na več ravneh:
    koristi-lastne-spletne-strani-finance-baza-znanja-natasa-kukovic
    Strankam lahko omogoča direktno plačilo, brez, da te morajo predhodno ročno kontaktirati (če imaš to seveda vzpostavljeno). To je tudi edina možnost, ki jo imaš, da ujameš impulzne nakupovalce (kupci, ki se odločajo za nakup v trenutku).
    V vsakem primeru bo vedno lažje doseči prodajo preko spletne strani, kjer lahko v enem samem "šusu" poveš vse, kar ponujaš in stranko z različnimi "triggerji" ali sprožilci spodbudiš k nakupu.
    Ker vse svoje izdelke in storitve predstavljaš na enem mestu je veliko večja verjetnost, da stranka kupi več izdelkov hkrati oz. se odloči za dražjo storitev, kot jo išče. Na podlagi omejenih pristajalnih strani ali delnih predstavitev v objavah na socialnih omrežjih, se to zagotovo ne more zgoditi.
    Z lastno spletno stranjo si olajšaš poprodajni proces - ponujanje storitev in izdelkov tudi po nakupu.
    Koristi lastnega spletnega mesta je zagotovo še več, odvisno od tega, kakšne funkcionalnosti si "privoščiš". O tem, na katerih področjih lahko lastna spletna stran tudi tebi olajša poslovni vsakdan, se lahko pogovoriva tudi osebno. 
    Pošlji povpraševanje
    Mogoče te zanima tudi ...

    Ali ti je prispevek pomagal? Kako?

    Dodaj odgovor

    Vizitka

    Nataša Kukovič s.p.

    Prodaja in intelektualne storitve

    Pohorska cesta 2

    2317 Oplotnica

    Davčna št.: 21965145

    O meni ...
    Tvoji spletni podobi dam krila, s katerimi lahko poletiš do svojega cilja na spletu v svojem tempu. V proces izdelave spletne strani vnesem lahkotnost in zmanjšujem stres. Vodi me sr(e)čno podjetništvo in podpiram žensko podjetništvo.
    Prijava na novice
    Vse pravice pridržane: © Nataša Kukovič s.p., Prodaja in intelektualne storitve
    Top envelopepushpinsmartphonechevron-leftchevron-right